CONTEST BLOG BY NURUL AZIYANA

Assalamualaikum semua..

Semalam saya dah ceritakan satu bahagian daripada keseronokan menjadi ahli shaklee. Hari ni saya nak cerita pulak keseronokan ahli Shaklee di bawah group kami.

Contest Blog by Nurul Aziyana.



Sebenarnya nurul aziyana or lebih mesra dipanggil mekna ni super upline saya. Kalau ikut level, dia dah level moyang dah. Tapi still guide kami dan selalu bagi peransang dan semangat pada kami.

Sebelum ni dah banyak dah contest melibatkan blog ni. Bagi yang suka nak blogging macam saya ni, memang suka la contest macam ni.

Rugi la kalau anda blogger tegar tak grab peluang ni. Tapi kena jadi ahli dulu taw.


HADIAH LUMAYAN UNTUK SURIRUMAH

Contest ni berlansung selama lebih kurang sebulan. Dan ada syarat-syarat yang kena ikut.

1. Blog mesti update at least 4x seminggu . 3 daripadanya mestilah ada kaitan dengan Shaklee. Kalau anda kaki blog, petik jari je kan 4 entri ni.

2. Hadiah akan diberi kepada 3 pemenang. Kenaikan page view sehingga 100% dan 80% dari bulan lepas.

3. Setiap minggu mekna akan audit blog yang join contest ni sama ada ikut syarat atau tak. Hopefully blog saya lepas la ye.

Anda semua nak tahu tak apa hadiah yang ditawarkan.

Jeng jeng jeng

Yang ni hadiah no.2 Cantik kan frame ni..

Yang ni tentu la hadiah no. 1 kan.. Wah ibu-ibu kalau dapat ni best betul kan.

Ha.. bestkan hadiah nya. Mahu nya tak best. Anda tak payah keluar duit satu sen pon, tapi boleh dapat barang RM200-RM300 cenggitu je..

So apa tunggu lagi. Jom cepat sertai saya dan kawan-kawan.

Till we meet in the next entry
~~ Happy Joining~~
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "CONTEST BLOG BY NURUL AZIYANA"

Terima kasih diatas komen saudara/saudari yang dikasihi. Saya amat menghargainya.

Terima Kasih Komen Anda
 
Template By. Kunci Dunia - Designed By sensasi2020
Back To Top